Heb je een klacht?

Voor b-Wyze staat een goede dienstverlening aan haar klanten voorop. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dat dan graag van je, zodat wij een oplossing voor je kunnen vinden of ons standpunt in een bepaalde situatie aan je kunnen toelichten.

Je kunt jouw klacht op verschillende manieren doorgeven. Je kunt ons bellen, of mailen op info@b-wyze.nl. Als je je klacht schriftelijk doorgeeft, vermeld dan in elk geval de volgende gegevens:

Naam.
Adres en telefoonnummer.
Je klacht met beschrijving van de situatie
Hoe jij denkt dat b-Wyze jouw klacht naar tevredenheid kan oplossen

Wat gebeurt er als je een klacht hebt ingediend bij b-Wyze?

  1. Na ontvangst van de klacht versturen wij een officiële ontvangstbevestiging per e-mail. We nemen telefonisch contact met je op om bij jou na te gaan of we jouw klacht goed begrijpen. De klacht wordt bij ons in het interne klachtenregister geregistreerd. Je kunt uiterlijk binnen drie weken een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
  2. Klachten worden altijd met de directie besproken.
  3. Samen met jou onderzoeken we hoe we de ontevredenheid en eventuele schade kunnen wegnemen. Vervolgens reageren we per e-mail met daarin een inhoudelijke reactie.

 

Mocht je met de uitkomst toch niet tevreden zijn, dan kun je bij het Kifid een klacht indienen nadat je bij b-Wyze de klachtenprocedure hebt doorlopen. b-Wyze volgt uitspraken van het Kifid bindend. Wij handelen dus naar het oordeel van de Geschillencommissie van het Kifid.